Používateľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu
podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
8.4. Poskytovateľ zároveň prehlasuje, že služby poskytuje v kvalite, ktorú je možné
rozumne očakávať s prihliadnutím na ich povahu, účel, cenu služby a podmienky
poskytnutia služby.
8.5. Vady služby je Používateľ oprávnený reklamovať podľa ustanovení § 622 a § 623
zákona č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov u Poskytovateľa.
8.6. Podľa §622 a §623 zákona č. 40/1964 Zb má Používateľ alebo Návštevník:
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená.
Poskytovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Používateľ môže
namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti
veci, výmenu súčasti, ak tým Poskytovateľovi nevzniknú neprimerané náklady
vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Poskytovateľ môže vždy namiesto
odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Používateľovi alebo
Návštevníkovi nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a
ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Používateľ
právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú
Používateľovi ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Používateľ nemôže pre
opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Používateľ právo na primeranú zľavu z ceny
veci.
8.7. Ak Používateľ nie je spotrebiteľom, reklamácia vád sa spravuje podľa príslušných
ustanovení zákona č. 513/1991 Zb.
8.8. Poskytovateľ a Používateľ sa zaväzujú akékoľvek prípadné spory riešiť
prednostne zmierom v zmysle § 148 zákona č. 160/2015 Z.z. Civilného sporového
poriadku v znení neskorších predpisov.
9. Odstúpenie od zmluvy
9.1. Používateľ, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od
zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov predávajúceho do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy tvorí prílohu týchto VOP a nachádza na
konci tohto dokumentu.
9.2. Na základe zákona č. 102/2014 Z. z. § 7 ods. 6 písm. a) Poskytovateľ týmto výslovne
informuje Používateľa, ktorý je spotrebiteľom, že zaškrtnutím políčka „Súhlasím
s poskytnutím služby a bol som riadne poučený, že vyjadrením tohto súhlasu strácam
právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby“ pri odosielaní jeho
objednávky, vyslovil súhlas so začatím poskytovania služby aj pred uplynutím lehoty
na odstúpenie od zmluvy, zároveň, že udelením tohto súhlasu Používateľ, ktorý je
spotrebiteľom, stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby.
9.3. V prípade ak Používateľ odstúpi od Zmluvy potom, čo udelil výslovný súhlas v zmysle
bodu 9.2. týchto VOP a Poskytovateľ začal s poskytovaním služby, Používateľ je
povinný Poskytovateľovi uhradiť cenu za skutočne poskytnuté plnenie.
9.4. Používateľ, ktorý nie je spotrebiteľ, vyhlasuje, že vyjadrením súhlasu s týmito VOP,
ktoré urobil pri registrácii stráca právo na odstúpenie od Zmluvy.
9.5. Poskytovateľ má právo odstúpiť od Zmluvy ak nie je z akéhokoľvek dôvodu schopný
dodať službu Používateľovi v danom termíne, alebo v danej cene, ktorá je uvedená
v Zmluve, pokiaľ sa s Používateľom dodatočne nedohodnú inak. O takomto
odstúpení bude Používateľ informovaný e-mailom. Zaplatená cena za službu bude