VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
(ďalej len „VOP“)
Obchodnej spoločnosti bondly s.r.o.
platné a účinné od 01.04.2022
__________________________________________________________________________
1. Úvodné ustanovenia
1.1. Obchodná spoločnosť bondly s.r.o, zapísaná do Obchodného registra Okresného
súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 156881/B, IČO: 54199395, so sídlom
Lermontovova 911/3, 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, je
prevádzkovateľom internetovej stránky www.bondly.sk (ďalej len ako “Internetová
stránka”) a poskytovateľom služby Bondly (ďalej len ako “Služba”), e-mailová adresa:
info@bondly.sk,(ďalej len „Poskytovateľ“).
1.1. Predmetom týchto VOP je úprava vzájomných práv a povinností Poskytovateľa a
Používateľa. VOP neoddeliteľnou súčasťou Licenčnej zmluvy uzatvorenej medzi
Poskytovateľom a Používateľom. Tieto VOP sa vzťahujú aj na práva a povinnosti
Používateľom určenej alebo poverenej tretej osoby konajúcej v mene a na účet
Požívateľa v súvislosti so vzťahom medzi Poskytovateľom a Používateľom podľa
týchto VOP.
1.1. VOP zverejnené na webovom sídle www.bondly.sk, pričom Poskytovateľ sa
zaväzuje poskytovať služby v súlade s týmito VOP, ak sa s Používateľom výslovne
nedohodnú inak.
2. Výklad niektorých pojmov
2.1. Poskytovateľ - je spoločnosť bondly s.r.o., so sídlom: Lermontovova 911/3, 811 05
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, IČO: 54199395, DIČ: 2121606784. Zapísaná
v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sro, vložka č. 156881/B
2.2. VOP - znamená Všeobecné obchodné podmienky
2.3. Webová stránka - pre účely týchto VOP všetky webové stránky domény
bondly.sk,a taktiež je všetky subdomény.
2.4. Licencia v zmysle týchto VOP je nevýhradná licencia k používaniu Aplikácie
Používateľovi, ktorá je Používateľovi udelená na dobu určitú za podmienok
uvedených v týchto VOP. Poskytovateľ udeľuje súhlas Používateľovi používať
aplikáciu v rozsahu, na ktorú je aplikácia určená, t.j. vytváranie cenových ponúk a ich
správu. Používateľ nemá žiadne právo udeliť sublicenciu na používanie aplikácie inej
osobe. Za okamih získanie Licencie sa považuje pripísanie celej platby Používateľa
na účet Poskytovateľa.
2.5. Licenčná zmluva - uzavretá podľa ust. § 65 zákona NR SR č. 185/2015 Z.z
Autorského zákona, na základe ktorej Poskytovateľ udeľuje Používateľovi
obmedzenú, neprenosnú a nevýhradnú licenciu na použitie Aplikácie Bondly. Obsah
licenčnej zmluvy je možné určiť aj odkazom na licenčné podmienky, ktoré sú stranám
známe alebo im dostupné v čase uzavretia Licenčnej zmluvy. (ďalej len ako
“Zmluva”)
2.6. Aplikácia - je webová aplikácia s názvom Bondly, ktorá je dostupná Používateľovi na
Webovej stránke bondly.sk prihlásením sa do svojho Používateľského účtu. Medzi jej
hlavne funkcionality patrí možnosť Používateľovi vytvoriť automatizované cenové
ponuky a ich správu.
2.7. Návštevník - fyzická osoba, ktorá si prezerá obsah (všetok multimediálny, grafický,
textový alebo iný obsah) webovej stránky a nemá status Používateľa.
2.8. Používateľ- fyzická osoba, fyzická osoba - podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá je
v zmluvnom vzťahu s Poskytovateľom na základe Zmluvy, objednávky alebo
registrácie u Poskytovateľa.
2.9. Používateľský Účet - je pre účely týchto VOP neverejná časť Aplikácie (všetok
grafický, textový, dátový alebo iný obsah) ktorý Používateľ získa po nadobudnutí
postavenia Používateľa. Účet Používateľa slúži na používanie aplikácie. Prístup do
účtu je chránený
́
prihlasovacím emailom a heslom (autentifikačným prvkom) určeným
Používateľom.
2.10. Obsah účtu Používateľa - je všetok obsah vytvorený Používateľom prostredníctvom
aplikácie. Za obsah účtu Používateľa zodpovedá v plnom rozsahu Používateľ a riadi
sa príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území
Slovenskej republiky.
3. Podstata poskytovaných služieb
3.1. Predmetom týchto VOP je záväzok Poskytovateľa poskytnúť Používateľovi
nevýhradnú Licenciu na presne vopred stanovenú dobu na prístup do webovej
aplikácie Bondly (ďalej iba Aplikácia“) a záväzok Používateľa voči Poskytovateľovi
uhradiť vopred dohodnutú cenu za poskytnutú Licenciu. Predmetná Aplikácia je
on-line systém Poskytovateľa, prostredníctvom ktorého Používateľ vytvára a spravuje
automatizované cenové ponuky.
3.2. Poskytovateľ umožňuje Používateľovi vstup do Aplikácie, t.j. umožňuje mu vzdialený
prístup na server prostredníctvom na to vytvorenej Aplikácie.
3.3. Používateľ zaplatí Poskytovateľovi za poskytnutie nevýhradnej Licencie na vopred
dohodnuté časové obdobie vopred dohodnutú odmenu.
4. Registrácia v systéme – objednávkový formulár
4.1. Registráciou Používateľa je proces, v rámci ktorého Návštevník prejaví vôľu využívať
webovú aplikáciu Bondly a Poskytovateľ, v prípade akceptovania tejto vôle
Návštevníka, vytvorí Návštevníkovi Požívateľský účet, prostredníctvom ktorého bude
už ako Používateľ oprávnený aplikáciu Bondly využívať.
4.2. V rámci registrácie Používateľa uvedie v objednávkovom formulári svoje identifikačné
údaje v rozsahu:
meno,
priezvisko,
e-mailovú adresu,
heslo
telefónne číslo,
IČO alebo DIČ ak je Používateľ právnická osoba alebo fyzická osoba -
podnikateľ
ďalej sa riadne oboznámi a vysloví súhlas prostredníctvom označenia príslušného
políčka (checkboxu) s týmito VOP. Bez súhlasu Používateľa s aktuálne platnými VOP
nie je možné proces registrácie dokončiť.
4.4 Potvrdením registračného formulára, alebo jeho zaslaním alebo aktivovaním
používateľského účtu Používateľ potvrdzuje správnosť údajov
poskytnutých v rámci registrácie. V prípade, ak sa osobné údaje ukážu ako
nepravdivé, Poskytovateľ si vyhradzuje právo na okamžité zrušenie Používateľského
účtu Používateľa.
4.5 Návštevník sa môže zaregistrovať iba na základe žiadosti interným
pracovníkom Poskytovateľa.
4.6 Poskytovateľ si tiež vyhradzuje právo neakceptovať registráciu Návštevníka
a nevytvoriť mu tak Požívateľský účet, a to aj bez udania dôvodu. Na dokončenie
registrácie a na vytvorenie Požívateľského účtu nemá Návštevník voči
Poskytovateľovi právny nárok.
4.7 Po odoslaní objednávky záujemcom o používaní Bondly. Poskytovateľ zašle na
e-mailovú adresu záujemcu – Používateľa registráčny e-mail potvrdzujúci objednávku
a akceptujúci VOP používania Bondly.
4.8 Po potvrdení registrácie bude Návštevníkovi vytvorený Používateľský účet do ktorého
mu bude umožnený vstup a prostredníctvom ktorého bude môcť využívať aplikáciu
Bondly. Tým že Používateľ registráciu dokončil, potvrdzuje, že táto bola vykonaná
slobodne, dobrovoľne, bez nátlaku a násilia, že je osobou staršou ako 18 rokov,
plnú právnu spôsobilosť na právne úkony a taktiež, že sa dôkladne oboznámil s VOP,
ako aj so zásadami GDPR. Registrácia, ktorá nie je v súlade s vyššie spomenutým,
je neplatná.
4.9 Pre riadne využívanie služieb Bondly je potrebné odsúhlasenie týchto VOP zo strany
Používateľa. Za vyjadrenie súhlasu s VOP sa považuje označenie príslušného
políčka (checkboxu) pred zadaním platby za službu, alebo počas aktivácie
používateľského účtu
4.10 Predmetom Licenčnej zmluvy uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom je
záväzok Poskytovateľa poskytnúť Používateľovi možnosť využívať aplikáciu Bondly
za podmienok uvedených v týchto VOP a tomu zodpovedajúca povinnosť
Poskytovateľa zaplatiť dohodnutú cenu za Licenciu, ak nie je uvedené inak.
5. Objednanie licencie a platobné podmienky
5.1. Záujemca odošle objednavku na niektorý bondly email. Záujemca si zvolí typ licencie
a časové obdobie, na ktoré chce licenciu využívať. Používateľ sa zaväzuje uviesť
pravdivé údaje.
5.2. Po doručení objednávky, ak je akceptovaná zo strany Poskytovateľa, Poskytovateľ
vystaví Používateľovi zálohovú faktúru v elektronickej forme za poskytnutie licencie
na zvolené časové obdobie, ktorú mu pošle na email zvolený pri registrácii.
5.3. Elektronická faktúra spĺňa náležitosti daňového dokladu a je považovaná za
plnohodnotný účtovný doklad a protistrana nebude požadovať zaslanie faktúry
v písomnom vyhotovení.
5.4. Používateľ získa licenciu iba po uhradení faktúry a to okamihom pripísania celej
čiastky na účet Poskytovateľa.
5.5. Používateľ je povinný zaplatiť Poskytovateľovi cenu služby v lehote podľa
objednávky, najneskôr však do 7 dní od obdržania zálohovej faktúry.
5.6. V prípade že Používateľ neuhradí zálohovú faktúru v splatnosti, Poskytovateľ je
oprávnený odstúpiť od Zmluvy.
5.7. Bankové poplatky spojené s platbami Používateľa podľa týchto VOP
znáša Používateľ sám.
5.8. Poskytovateľ nezodpovedá za prípadne vzniknuté problémy, straty alebo škody pri
úhradách Používateľom prostredníctvom platobných brán v softvéri Poskytovateľa.
5.9. V prípade akéhokoľvek zrušenia objednávky ktoroukoľvek stranou, Používateľ je
povinný uhradiť Poskytovateľovi všetky vynaložené náklady a výdavky, ktoré vznikli
Poskytovateľovi pred obdržaním oznámenia o zrušení objednávky, súvisiace s
objednávkou, ako aj ušlý zisk Poskytovateľa.
5.10. Používateľ a Poskytovateľ sa pristúpením k týmto VOP a so zreteľom na § 525 ods. 2
Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že Používateľ nie je
oprávnený žiadnu svoju pohľadávku voči Poskytovateľovi postúpiť na akúkoľvek tretiu
osobu.
6. Práva a povinnosti
6.1. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať Používateľovi štandardnú technickú podporu
prostredníctvom svojej zákazníckej podpory na emailovej adrese info@bondly.sk
6.2. Poskytovateľ má právo na riadne a včasné zaplatenie ceny služby od Používateľa.
6.3. V dojednanej lehote splatnosti je Používateľ povinný Poskytovateľovi službu zaplatiť
a následne si ju prevziať.
6.4. Používateľ je povinný užívať aplikáciu Bondly alebo Web stránku www.bondly.sk
obvyklým spôsobom, a to na účel, na ktorý Bondly v zmysle týchto VOP slúži.
Používateľ sa zaväzuje neužívať Bondly spôsobom, ktorým by mohlo dôjsť k
ohrozeniu práv Poskytovateľa a tretích osôb, alebo ktorým by mohlo dôjsť
k poškodeniu alebo inému negatívnemu ovplyvneniu prevádzky Bondly .
6.5. Poskytovateľ nezodpovedá za to, či Používateľ ponúkajúci služby na Bondly je
skutočne oprávnený na poskytovanie služieb, či spĺňa všetky podmienky na ich
poskytovanie a či plní svoje daňové a iné povinnosti vyplývajúce zo všeobecne
záväzných právnych predpisov. Za tieto skutočnosti nesie zodpovednosť výlučne
Používateľ.
6.6. Poskytovateľ nezodpovedá za neúspešnosť, nesprávnosť vytvorenia a kalkulácie
cenovej ponuky Používateľom a nesprávne používanie Aplikácie.
6.7. Poskytovateľ je oprávnený v prípade potreby uskutočňovať aktualizácie a údržbu
služieb aplikácie Bondly, vykonávať plánované preventívne odpojenie služieb
Aplikácie s cieľom kontroly, údržby či výmeny hardvéru, a to hľadiska funkčnosti aj
bezpečnosti. Poskytovateľ oznámi Používateľovi nedostupnosť Aplikácie
prostredníctvom emailovej adresy Používateľa. V prípade potreby je Poskytovateľ za
týmto účelom oprávnený čiastočne alebo úplne, dočasne odstaviť aplikáciu Bondly.
Odstavením Aplikácie sa rozumie zamedzenie vstupu do Požívateľského účtu
Používateľa alebo iné zamedzenie využívania Aplikácie. V takomto prípade
Používateľovi nevznikajú žiadne nároky voči Poskytovateľovi.
6.8. Poskytovateľ právo Aplikáciu alebo jej časť kedykoľvek odstaviť, zmeniť a/alebo
ju zneprístupniť z príslušnej Webovej stránky, a to bez udania akokoľvek dôvodu.
6.9. Poskytovateľ negarantuje nepretržitosť funkčnosti webového sídla, a nezodpovedá
ani za akékoľvek obmedzenie jeho funkčnosti z dôvodu vyššej moci. Poskytovateľ si
tiež vyhradzuje právo akokoľvek zasahovať do webového sídla a iných zmien bez
povinnosti predchádzajúceho oznámenia Používateľovi.
6.10. Poskytovateľ má právo informovať Používateľa o novinkách, aktualizácii týkajúcich sa
Aplikácie a jej služieb a iných aktivitách Poskytovateľa e-mailom.
6.11. Poskytovateľ plné právo dočasne obmedziť alebo zrušiť Používateľský účet v
prípadoch:
a. Používateľ porušil povinnosti podľa týchto VOP.
b. Používateľ nezaplatil dojednanú cenu za Licenciu v dobe splatnosti.
c. Ak sa akýmkoľvek spôsobom dozvie o protiprávnosti informácií poskytnutých
príjemcom Služieb alebo prenášaných, či uložených Požívateľom na zariadeniach
Poskytovateľa, je Poskytovateľ povinný odstrániť takéto informácie z elektronickej
komunikačnej siete alebo aspoň zamedziť k nim prístup. Používateľ v takomto
prípade nemá nárok na žiadnu kompenzáciu.
6.12. Poskytovateľ môže podľa vlastného uváženia v záujme stability služieb Aplikácie
alebo webovej stránky stanoviť obmedzenia a/alebo limity počtu volaní (requestov),
prípadné dočasne obmedziť Používateľovi prístup do Aplikácie pokiaľ sa daný
problém nevyrieši.
6.13. Poskytovateľ právo udeľovať Licenciu na používanie Aplikácie v súlade s
aktuálnym cenníkom, ktorý si určil Poskytovateľ.
6.14. Poskytovateľ právo rozhodovať o období pridelenia Licencie Používateľovi na
základe platobnej morálky Používateľa.
6.15. Používateľ nie je oprávnený sprístupňovať tretím osobám akékoľvek informácie, ku
ktorým získal prístup používaním aplikácie Bondly, ani s nimi nakladať akýmkoľvek
spôsobom za účelom dosiahnutia majetkového prospechu pre seba alebo pre tretie
osoby.
6.16. Poskytovateľ je oprávnený kedykoľvek jednostranne meniť tieto VOP, a to aj bez
predchádzajúceho oznámenia Používateľovi. Nové znenie VOP bude zverejnené na
webovej stránke. Nové znenie VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť po ich
zverejnení na webovej stránke www.bondly.sk , ak vo VOP nie je uvedený iný dátum
platnosti a účinnosti.
6.17. Používateľ je povinný sa pravidelne oboznamovať so zmenami VOP. Ak bude
Používateľ pokračovať využívaním služieb aplikácie Bondly po vykonaní zmien VOP,
má sa za to, že so zmenou bez výhrad súhlasí.
6.18. Poskytovateľ si vyhradzuje právo jednostranne meniť obsah služieb a funkcií, alebo
ukončiť akúkoľvek službu alebo funkciu, ktoré má Používateľ prostredníctvom Bondly
možnosť využívať, s čím Používateľ súhlasí.
6.19. Poskytovateľ je vlastníkom portálu www.bondly.sk, ktoré je autorským dielom i
databázou v zmysle zákona č. 185/2015 Z.z. Autorský zákon. Poskytovateľ vykonáva
všetky majetkové práva vzťahujúce sa k portálu www.bondly.sk, pričom jeho obsah je
zakázané uchovávať, upravovať, šíriť a vykonávať k nim iné majetkové práva, okrem
prípadov, ak by k takémuto konaniu udelil Poskytovateľ vopred svoj výslovný súhlas.
6.20. Používateľ sa zaväzuje používať Aplikáciu za podmienok ustanovených v týchto VOP,
tak aby neporušoval práva Poskytovateľa, a/alebo nepoškodzoval jeho dobré meno a
jeho záujmy a tiež nepoužíval Aplikáciu spôsobom, ktorý by neprimerane
obmedzoval ďalších Používateľov pripadne Poskytovateľa.
6.21. Používateľ je povinný zaplatiť za poskytnutie Licencie cenu v rozsahu a spôsobom v
súlade s týmito VOP a v súlade s platným cenníkom.
6.22. Používateľ je povinný uviesť pravdivé a správne údaje
v registračnom/objednávkovom formulári prípadne objednávke. Používateľ
zodpovedá Poskytovateľovi za škodu tým spôsobenú.
6.23. Používateľ je povinný postupovať pri využívaní Aplikácie, tak aby nedošlo k
neoprávnenému vstupu do jeho účtu osobou, ktorá k tomu nie je oprávnená, a je
povinný vykonať všetky opatrenia, aby zamedzil úniku prihlasovacích údajov a hesiel,
inak zodpovedá za škodu tým spôsobenú Poskytovateľovi, Používateľovi alebo tretej
osobe.
6.24. Ak Používateľ zistí, že hrozí zásah do práv spoločnosti a/alebo práv Používateľa
a/alebo práv iných Používateľov a/alebo práv tretích osôb, je povinný o tejto
skutočnosti bezodkladne upovedomiť Poskytovateľa.
6.25. Používateľ právo obracať sa so svojimi žiadosťami a pripomienkami na
zákaznícku podporu Aplikácie emailovú adresu info@bondly.sk
6.26. Používateľ je povinný oznámiť všetky svojich identifikačných údajov alebo osobných
údajov, a to najneskôr do 30 dní odo dňa takejto zmeny Poskytovateľovi na
info@bondly.sk.
6.27. Používateľ nemá právo vytvárať duplicitne Používateľské účty pri registrácii a
objednávke pod jedným identifikačným údajom IČO, DIČ. V prípade takejto duplicity
si Poskytovateľ vyhradzuje právo jednostranne odstrániť takto vzniknuté duplicitné
Používateľské účty.
6.28. Používateľ nie je oprávnený udeliť žiadnej tretej osobe sublicenciu ani postúpiť práva
a povinnosti na inú osobu alebo Používateľa.
6.29. Používateľ zodpovedá za svoje kvalitné internetové pripojenie, ktoré umožní online
komunikáciu na jeho strane.
7. Práva duševného vlastníctva
7.1. Poskytovateľ je vlastníkom portálu www.bondly.sk, ako aj príslušnej aplikácie Bondly,
ktoré autorským dielom i databázou v zmysle zákona č. 185/2015 Z.z. Autorský
zákon. Poskytovateľ vykonáva všetky majetkové práva vzťahujúce sa k portálu
www.bondly.sk , ako aj k príslušnej aplikácii Bondly, pričom ich obsah je zakázané
uchovávať, upravovať, šíriť a vykonávať k nim iné majetkové práva, okrem prípadov,
ak by k takémuto konaniu udelil Poskytovateľ vopred svoj výslovný súhlas.
7.2. Dodaním a poskytnutím služby, licencie a/alebo softvéru Poskytovateľa v žiadnom
prípade nedochádza k žiadnemu, čo i len čiastočnému, prevodu vlastníckeho práva k
aplikácii Bondly, resp. duševného vlastníctva, najmä zdrojových kódov, patentov,
ochranných známok, dizajnov, úžitkových vzorov a iných predmetov duševného
vlastníctva od Poskytovateľa na Používateľa.
7.3. Všetky práva k aplikácii, okrem práv, ktoré Používateľovi ako užívateľovi aplikácie
Bondly boli výslovne udelené v Zmluve, si Poskytovateľ vyhradzuje pre seba.
7.4. Aplikácia je autorským dielom, ku ktorému majetkové práva vykonáva Poskytovateľ a
je chránená predovšetkým Autorským zákonom a ďalšími príslušnými právnymi
predpismi.
7.5. Používateľ registráciou v aplikácii a užívaním Licencie nenadobúda vlastnícke právo,
ani žiadne majetkové práva k aplikácii Bondly, webovej stránky, ani k žiadnej ich
súčasti.
7.6. Poskytovateľ je oprávnený poskytnúť Používateľovi len používanie aplikácie Bondly.
Podmienky používania aplikácie Bondly určuje, vydáva a mení výhradne
Poskytovateľ.
7.7. Za porušenie podmienok môže Poskytovateľ Používateľovi Licenciu odobrať.
8. Uplatňovanie a vybavovanie reklamácií
8.1. Reklamácia musí byť zo strany Používateľa vyhotovená písomne a zaslaná
bezodkladne po výskyte vady, pričom je nutné v reklamácii vadu riadne špecifikovať.
Reklamáciu Používateľ zašle elektronicky na adresu info@bondly.sk.
8.2. Poskytovateľ sa zaväzuje zaoberať reklamáciou, sťažnosťou alebo iným podnetom
zaslaným na e-mailovú adresu uvedenú v predošlom bode a tiež Používateľa
informovať o vybavení podnetu, v prípade reklamácie súčasne zaslať Používateľovi
potvrdenie o uplatnení reklamácie bez zbytočného odkladu, najneskôr s dokladom
o vybavení reklamácie.
8.3. Pokiaľ je Používateľ nespokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ vybavil jeho
reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva, možnosť
obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Poskytovateľ na žiadosť o
nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania,
Používateľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu
podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
8.4. Poskytovateľ zároveň prehlasuje, že služby poskytuje v kvalite, ktorú je možné
rozumne očakávať s prihliadnutím na ich povahu, účel, cenu služby a podmienky
poskytnutia služby.
8.5. Vady služby je Používateľ oprávnený reklamovať podľa ustanovení § 622 a § 623
zákona č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov u Poskytovateľa.
8.6. Podľa §622 a §623 zákona č. 40/1964 Zb má Používateľ alebo Návštevník:
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená.
Poskytovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Používateľ môže
namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti
veci, výmenu súčasti, ak tým Poskytovateľovi nevzniknú neprimerané náklady
vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Poskytovateľ môže vždy namiesto
odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Používateľovi alebo
Návštevníkovi nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a
ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, Používateľ
právo na výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú
Používateľovi ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Používateľ nemôže pre
opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
Ak ide o iné neodstrániteľné vady, Používateľ právo na primeranú zľavu z ceny
veci.
8.7. Ak Používateľ nie je spotrebiteľom, reklamácia vád sa spravuje podľa príslušných
ustanovení zákona č. 513/1991 Zb.
8.8. Poskytovateľ a Používateľ sa zaväzujú akékoľvek prípadné spory riešiť
prednostne zmierom v zmysle § 148 zákona č. 160/2015 Z.z. Civilného sporového
poriadku v znení neskorších predpisov.
9. Odstúpenie od zmluvy
9.1. Používateľ, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od
zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov predávajúceho do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy tvorí prílohu týchto VOP a nachádza na
konci tohto dokumentu.
9.2. Na základe zákona č. 102/2014 Z. z. § 7 ods. 6 písm. a) Poskytovateľ týmto výslovne
informuje Používateľa, ktorý je spotrebiteľom, že zaškrtnutím políčka „Súhlasím
s poskytnutím služby a bol som riadne poučený, že vyjadrením tohto súhlasu strácam
právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby“ pri odosielaní jeho
objednávky, vyslovil súhlas so začatím poskytovania služby aj pred uplynutím lehoty
na odstúpenie od zmluvy, zároveň, že udelením tohto súhlasu Používateľ, ktorý je
spotrebiteľom, stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby.
9.3. V prípade ak Používateľ odstúpi od Zmluvy potom, čo udelil výslovný súhlas v zmysle
bodu 9.2. týchto VOP a Poskytovateľ začal s poskytovaním služby, Používateľ je
povinný Poskytovateľovi uhradiť cenu za skutočne poskytnuté plnenie.
9.4. Používateľ, ktorý nie je spotrebiteľ, vyhlasuje, že vyjadrením súhlasu s týmito VOP,
ktoré urobil pri registrácii stráca právo na odstúpenie od Zmluvy.
9.5. Poskytovateľ má právo odstúpiť od Zmluvy ak nie je z akéhokoľvek dôvodu schopný
dodať službu Používateľovi v danom termíne, alebo v danej cene, ktorá je uvedená
v Zmluve, pokiaľ sa s Používateľom dodatočne nedohodnú inak. O takomto
odstúpení bude Používateľ informovaný e-mailom. Zaplatená cena za službu bude
vrátená do 14 dní od odstúpenia od zmluvy bezhotovostným prevodom na
Používateľom určený bankový účet.
9.6. Poskytovateľ môže odstúpiť od Zmluvy v prípade, že:
a. Používateľ uvedie nesprávne alebo nepravdivé identifikačné údaje alebo
osobné údaje pri registrácii alebo objednávke služby. Taktiež v prípade
keď Používateľ opomenie oznámiť zmenu údajov Poskytovateľovi.
b. Ak je Používateľ v omeškaní s úhradou dohodnutej ceny za Licenciu o
viac ako desať (10) dní.
10. Trvanie a ukončenia Zmluvy
10.1. Zmluva medzi Poskytovateľom a Používateľom (ďalej iba Zmluva“) ohľadom
zakúpenie Licencie sa uzatvára na dobu určitú v čase platnosti zakúpenej Licencie
Používateľom.
10.2. Zmluvný vzťah založený touto Zmluvou končí:
a. písomnou dohodou zmluvných strán,
b. písomným odstúpením od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia Zmluvy alebo
týchto VOP, pričom za podstatné porušenie povinnosti sa považuje porušenie
upravené v § 345 ods.2 Obchodného zákonníka,
c. Poskytovateľ právo právny vzťah ukončiť písomnou výpoveďou aj bez
uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou 1 mesiac, pričom výpovedná lehota
začína plynúť 1. dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení
výpovede.
11. Ochrana a bezpečnosť osobných údajov
11.1. Poskytovateľ zhromažďuje osobné údaje Používateľa v rozsahu podľa údajov, ktoré
vyžaduje registrácia, za účelom plnenia Zmluvy, v ktorej Používateľ vystupuje ako
jedna zo zmluvných strán. Na spracúvanie osobných údajov Používateľa podľa
predchádzajúcej vety sa v súlade s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č.
18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v
znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“)
nevyžaduje súhlas Používateľa ako dotknutej osoby.
11.2. Používateľ a/alebo Návštevník berie na vedomie, že spoločnosť spracúva osobné
údaje, ktoré dotknutá osoba zadá do svojho Používateľského účtu za účelom
poskytovania alebo využitia služby Bondly v zmysle týchto VOP.
11.3. Používateľ alebo Návštevník berie tiež na vedomie, že Poskytovateľ môže poveriť
spracúvaním osobných údajov ďalších sprostredkovateľov.
11.4. Informácie o ochrane osobných údajov, cookies pri používaní webovej stránky ako aj
aplikácie sú súčasťou osobitného dokumentu Zásady ochrany osobných údajov, ktorý
je prístupný na Webovej stránke a s ktorým je Používateľ alebo Návštevník povinný
sa pred začatím používania Webovej stránky a tiež Aplikácie oboznámiť a
používaním vyjadrujete súhlas a zaväzujete sa ho dodržiavať.
12. Doručovanie
12.1. V prípade potreby doručenia písomností druhej zmluvnej strane sa doručuje osobne
alebo prostredníctvom iného subjektu na adresu uvedenú pri označení druhej
zmluvnej strany v Zmluve, pokiaľ dotknutá zmluvná strana neoznámi písomne druhej
zmluvnej strane zmenu adresy na doručovanie. Doručenie písomnosti nastáva dňom
jej prevzatia subjektom, ktorý je oprávnený preberať za zmluvnú stranu doporučené
poštové zásielky. Písomnosť sa považuje za doručenú aj dňom uloženia zásielky
z dôvodu prekážky v doručení na strane adresáta u subjektu, ktorý je povinný ju
doručiť. Písomnosť sa považuje za doručenú aj okamihom odmietnutia jej prevzatia
adresátom. V prípade ak sa zásielka vráti nedoručená odosielateľovi s poznámkou
„adresát neznámy“ alebo poznámkou obdobného významu, písomnosť sa považuje
za doručenú dňom vrátenia zásielky odosielateľovi.
12.2. Zmluvné strany sa dohodli, že písomnosti týkajúce sa plnenia predmetu Zmluvy a
VOP budú doručované prednostne elektronickou poštou na e-mailovú adresu
uvedenú pri označení zmluvnej strany tejto Zmluvy alebo VOP, pokiaľ dotknutá
zmluvná strana neoznámi písomne druhej zmluvnej strane zmenu týchto údajov.
Písomnosť sa považuje za doručenú okamihom potvrdenia úspešného doručenia
e-mailovej správy. Uvedenou formou však nie je možné doručovať písomnosti
týkajúce sa trvania alebo účinnosti tejto Zmluvy a písomnosti, ktorých doručovanie
vzhľadom na ich obsah a účinky nie je vhodné doručovať spôsobom v zmysle tohto
bodu. Pokiaľ pri použití spôsobu doručovania písomností v zmysle tohto bodu obdrží
zmluvná strana nečitateľné alebo neúplné dokumenty, informuje o tejto skutočnosti
druhú zmluvnú stranu bezodkladne a až do okamihu opätovného doručenia takejto
písomnosti sa považuje predmetná písomnosť za nedoručenú tejto zmluvnej strane.
13. Záverečné ustanovenia
13.1. Práva a povinnosti vzniknuté medzi Poskytovateľom a Používateľom sa spravujú
právnym poriadkom Slovenskej republiky.
13.2. Zmluva a VOP sú vyhotovené a uzatvárané v slovenskom jazyku. V prípade, že sú
podpísané i v cudzojazyčnom vyhotovení, je rozhodujúce toto slovenské znenie.
13.3. V prípade, že sa ktorékoľvek ustanovenie týchto VOP sa stane neplatným,
neúčinným alebo nevymáhateľným, nemá táto skutočnosť vplyv na ostatné
ustanovenia VOP, ktoré zostávajú v platnosti.
13.4. Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Používateľom, ktoré nie sú upravené v týchto
podmienkach sa spravujú ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného
zákonníka v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho
zákonníka v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej
na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v
znení neskorších predpisov.
13.5. Tieto VOP vrátane cenníka je Poskytovateľ oprávnený jednostranne meniť. O zmene
je povinný Poskytovateľ vyrozumieť Používateľa najmenej 30 dní pred účinnosťou
takejto zmeny, a to na e-mailovú adresu Používateľa alebo zverejnením zmenených
VOP na stránke www.bondly.sk v sekcii Všeobecné obchodné podmienky. Pokiaľ so
zmenou podmienok nebude Používateľ súhlasiť, je oprávnený v lehote 15 dní od
uverejnenia zmenených VOP zmluvu ukončiť doručením oznámenia Poskytovateľovi
na e-mail: info@bondly.sk
13.6. Márnym uplynutím lehoty sa má za to, že so zmenou podmienok súhlasí.
13.7. V prípade vzniku akéhokoľvek sporu z právneho vzťahu vyplývajúceho z používania
www.bondly.sk a právnych vzťahov z nej vyplývajúcich a s ňou súvisiacich, je každá
zmluvná strana oprávnená domáhať sa svojich nárokov na všeobecnom súde
Slovenskej republiky v zmysle príslušných ustanovení Civilného sporového poriadku
v platnom znení.
13.8. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa
ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská
obchodná inšpekcia
( http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi ) alebo iný
príslušný subjekt zapísaný v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov
vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam je dostupný na stránke
http://www.mhsr.sk ). Spotrebiteľ oprávnenie na výber subjektu v zmysle
predchádzajúcej vety podľa vlastného uváženia. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je
dotknutá. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho
spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná
na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/.
13.9. Kontaktné údaje Poskytovateľa sú uvedené na stránke www.bondly.sk.
13.10. Príslušným orgánom kontroly poskytovania Služby je Slovenská obchodná inšpekcia.
13.11. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 01.04.2022
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)
Komu: bondly s.r.o., so sídlom: so sídlom Lermontovova 911/3, 811 05 Bratislava - mestská
časť Staré Mesto, IČO: 52 699 706, zapísaná v Obchodného registra Okresného súdu
Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 156881/B, IČO: 54199395, e-mailová adresa:
info@bondly.sk, (ďalej len „Poskytovateľ“).
Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od
zmluvy o poskytnutí tejto služby* : ..........................................................................
Dátum objednania/dátum prijatia* ..........................................................
Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..........................................................................
Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* .............................................................................
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe):
...........................................................................
Dátum ........................................
* Nehodiace sa prečiarknite.